Bıttım Sabunu Ne İşe Yarar? Fayları Nelerdir?


Bıttım sabunu; menengiç yağı ile yabani fıstık yağının birbirine karıştırılması ile elde edilmekte olan doğal bir sabun türüdür. Bu doğal sabun türü pek çok sıkıntıya ve hastalığa iyi gelmesi bilinmekte ve uzmanlar tarafından da tavsiye edilmektedir.

Ülkemizde özellikle Güneydoğu Anadolu Bölgesi’nde yetiştirilmekte olan Bıttım Sabunu, Siirt, Mardin, Şanlıurfa ve Gaziantep gibi bölgelerde yetiştirilmektedir. Bölgede aynı zamanda Botan Sabunu adı ile de bilinmekte olan Bıttım Sabunu’nun faydaları ise saymakla bitmemektedir.
İçersinde herhangi bir şekilde kimyasal içermeyen ve pek çok hastalığa da iyi gelen Bıttım Sabunu oldukça zorlu koşullarda doğal yöntemler ile üretilmektedir.

Bıttım Sabununun Faydaları

Tamamen doğal yöntemler ile üretildiği ve içerisinde insan vücuduna yarar sağlayan doğal maddeler bulunduğundan dolayı pek çok faydası bulunan Bıttım Sabunu, egzama, mantar, sivilce, saç dökülmesi, siyah noktalar, ve saç beyazlaması gibi daha pek çok sıkıntıya iyi gelmektedir.
Bıttım Sabununu düzenli bir şekilde kullanmanız durumunda saçlarınızdaki tüm sorunlardan kurtulabilirsiniz. Saç dökülmesi, kepek, saç beyazlaması gibi sorunlarınızın çözümünde kullanabilir ve kısa bir süre içinde etkili sonuçlar alabilirsiniz.

Ayrıca sivilce ve siyah nokta gibi sıkıntılarınızdan kısa süre içinde kurtulmak isteyen kişiler için de birebirdir.

Bunların yanında düzenli ve doğru kullanımında egzama, sedef  ve mantar gibi hastalıklara da iyi gelmektedir. Bu doğal sabunu kullanmanız durumunda yaşadığınız pek çok sıkıntıdan da kurtulabileceksiniz.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.